Du ser nå kampanjepriser fra Sandefjord Fotball. | Se release.no for mer informasjon.
Du ser nå kampanjepriser fra Sandefjord Fotball. | Se release.no for mer informasjon.
Til oversikt
Brukte mobiler Åpent kjøp, service og garanti Ny abonnementkunde? Dekning og datahastighet Priser og tilleggstjenester Faktura og betaling Hjelp med mobil og SIM Digital sikkerhet

Det innebærer at du i 2 år får gratis reparasjon av mobilendu har kjøpt hos Release, dersom batteriet ikke holder mål eller mobilen ikke fungerer som den skal. Om ikke feilen kan repareres får du en ny brukt mobil fra Release. Brukt hos Release = Like trygt som nytt!

NB! Garantien omfatter ikke vann- og knusningsskader eller andre skader som er påført mobilen under bruk.

Om mobilen ikke fungerer slik den skal, sender vi deg umiddelbart en ny leiemobil sammen med en returlapp til den gamle. Det eneste du trenger å gjøre er å melde fra til oss og sende den gamle i retur. Du blir ikke uten mobil og trenger ikke ordne reparasjon selv.

Batterikapasitet og software er vårt ansvar hele avtaleperioden. Batteri og software er inkludert i månedsprisen.

Slag- og fuktskader inkluderes ikke, men vi sender deg selvsagt en ny leiemobil. Vi tar kun betalt for delene som må byttes og har derfor meget gode priser. Vi skal ikke tjene penger på at du har vært uheldig. 

 

Veiledende priser for reparasjon og erstatning finner du her.

Skal du returnere din leiemobil er det viktig at alt innhold slettes og nullstilles før du sender den til oss. Husk sikkerhetskopi av det innholdet som du ønsker å ta vare på før du nullstiller leiemobilen.

 

Release kontrollerer og tester alle leiemobiler vi får i retur. Vi sørger for at ingen personlig informasjon blir lagret på enheten og tatt med videre. Du som kunde kan få tilsendt et slettesertifikat dersom du ønsker det.

 

For at vi skal kunne gjøre dette er det helt avgjørende for oss å få tilgang. Derfor er det viktig å passe på at leiemobilen er satt tilbake til fabrikkinnstillinger og er nullstilt. 

 

Slik nullstiller du iPhone:

1. Gå til Innstillinger

2. Trykk Generelt

3. Trykk Nullstill

4. Trykk Slett alt innhold og alle innstillinger

Har du allerede har returnert din leiemobil, kan den også nullstilles ved å logge inn på iCloud.com. Dette forutsetter at mobilen er knyttet mot en Apple-ID, og at 'Finn iPhone' er aktivert.

 

Slik nullstiller du Android:

1. Gå til Innstillinger

2. Trykk Generell styring

3. Trykk Nullstill

4. Trykk Nullstill til fabrikkdata

5. Trykk Nullstill

Har du allerede har returnert din leiemobil, kan den også nullstilles ved å logge inn på android.com/find. Dette forutsetter at mobilen er knyttet mot en Google-konto.

 

 

Leiemobilene leveres med beskyttelsesglass og deksel. Skulle du likevel være uheldig å knuse telefonen eller skade den, bytter vi den selvsagt ut for deg:

 

1. Du kontakter oss

2. Vi sender deg en nyoppusset leiemobil

3. Du returnerer den ødelagte leiemobilen

 

Det du må regne med er å betale for reparasjonen. Men fortvil ikke - vi håndterer service selv og skal ikke tjene penger på ditt uhell. Derfor er våre reparasjonsavtaler svært konkurransedyktige.

 

Dersom leiemobilen ikke kan repareres eller du har mistet den, vil du måtte erstatte den. Også her har vi hyggelige priser for våre kunder.

 

Se priser for reparasjon og erstatning.

Fant du ikke det du så etter?

Kontakt Kundeservice, vi er her for å hjelpe deg.
Våre vanlige åpningstider er hverdager fra 09:00 til 17:00


Du kan også besøke butikken vår i Kongensgate 9 i Sandefjord.

 

+47 904 31 000

 

kundeservice@release.no